poniedziałek, 5 października 2015

4

Zdarec fashionisti!! Jsem tak ráda, že jsem opět doma a sedím na mém oblíbeném polštářku a ne ve školních lavicích či ve vlaku, momentálně jsem v župánku po sprše a masce, takže hlava umytá, no celá umytá... no zdůraznit to musím, nýbrž ted' ten fresh pocit ted' opravdu cítím, protože po těchto činnostech většinou spím...dnes mimořádně ne, jsem po 16ti hodinovém chrnění a probudila jsem se z hladu, lol ..

A ted' k věci, nedávno jsem si pořídila na přechodné období zimy-jara nové boty po kterých jsem už slintala dlouho a na to, že jsou z TOPSHOPU, tak stály v podstatě jen pár kaček, jsou nazouvací s polozakrytou gumou, velmi pohodlné, z měkké kůže. Ted' už mám kotníčkových bot 3 páry, což znamená, že si už do konce května nebudu žádné boty kupovat, vysokých bot už mám taky dost, ted' už jen možná, ale opravdu možná jen pořídím nějaké lehčí, mám na mysli balerínky nebo loafers, ale ani jeden tvar se mi nelíbí, protože je už nosí celá populace a ke všemu ničí nohy, jediná výhoda na nich je, že je nazuju rychle. Však i přes tyto podmínky si nějaké podobné seženu, nýbrž malý výběr je taky hrozná podmínka a objednávat si nějaké se nevyplatí.

P.S. účet na formspringu jsem už deaktivovala, ask nemám, myslím, že to je už zbytečnost (aspoň pro mě), když se mě na vše ptáte přes mail, facebook nebo do komentů, takže jen tak dál, už i tak nestíhám checkovat všechny účty, děkuji, kisss*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz