poniedziałek, 5 października 2015

Ara Ararauna - znovunalezen!

Ara Ararauna - found again!

Painted in 2011 august.

V minulém článku jsem psala o tom, že můj domací ateliér je na jedné hromadě a že je to příležitost všechny obrazy a obrázky zase "provětrat" a podívat se, co obstojí před mým kritickým okem i s odstupem nějakého měsíce či roku. Celková námaha se vyplatila, okna budou zářit novotou a já vytáhla na světlo pár kousků, které si zaslouží viset na čestném místě v mém ateliéru....

Ale dnešní objev mě opravdu potěšil, úplně jsem zapomněla na tuto malbu, kterou jsem malovala v srpnu 2011 -  předtím než jsem založila tento blog - takže tento obrázek se tady ještě neobjevil.

Mé potěšení z jeho znovuobjevení bylo velké.  S tímto obrázkem je totiž spjatá sentimentální vzpomínka.

 S mou dcerou jsme tehdy poprvé vyzkoušely  metodu malovat na akvarelovou podmalbu suchým pastelem - my proto, že jsme obě kreslily podle stejného motivu - papouška Ara Ararauna podle fotografie z časopisu Příroda. Dceřin papoušek od té doby visí v jejím pokoji mezi jejími jinými ilustracemi, ale můj byl schovaný a zapomenutý ve složce se staršími obrázky. Myslím, že můžu nekriticky zhodnotit, že se mi povedl a je v mnohém velmi realistický. Dokonce jsem našla i vhodnou paspartu, takže Ara poputuje na VIP místo na zdi v ateliéru, kde se budu moct kochat jeho barvami...

A jak se Vám líbí tento zářivě barevný panáček?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz