poniedziałek, 5 października 2015

Žena - uhel

Woman - charcoal

30x46 cm

Mezitím, co jsem zde uvedla dílo mojí dcery, jsem dokončovala v ateliéru svoji další práci. Po dlouhé předlouhé době jsem se opět pustila do figury. Musím říct, že inspirace ke mě přilétla právě při návštěvě dne otevřených dveří na SUŠ v Ostravě, kam jsme se vydali obhlídnout případné další působiště mé dcery.

Tam byla k vidění spousta velkých kreseb figur - studenti holt nemají nouzi o nejrůznější modely :)..

Moje figury a jejich pomálu jsou většinou velmi stylizované - např. Ležící či Afrodité a tak jsem chtěla nakreslit něco méně stylizovaného a více živého, ale tak, aby to stále mělo atmosféru. Jestli se mi to povedlo, můžete posoudit Vy. Toto je první obraz z plánované série Žena. Rozhodla jsem se kreslit uhlem. Uhel mám docela ráda, ale při této kresbě jsem objevila limity v našem vzájemném vztahu :-). Uhlem se nedá prostě vrstvit a tak, když jsem byla spokojená s kresbou jsem ji musela v  určité fázi zafixovat, abych mohla dokončit některé detaily a lépe prostínovat místa, která jsem chtěla. Mnohem raději prostě pracuji s pastelem, takže už teď jsem rozhodnutá příští obraz ženy kreslit pastelem - jestli bude černobílý nebo barevný zatím nevím....

Každopádně mě tato práce moc bavila, občas je třeba odskočit si od kytiček i k jiným tématům :-)

Krásný den Vám přeje eM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz