poniedziałek, 5 października 2015

Čo som zatiaľ stihla cez prázdniny

Takže, čo som vlastne zatiaľ nestihla cez prázdniny?

Vlastne nič, okrem pár vecí tohtoročné prázdniny sa nesú v duchu: panebože toto je maximálny opak zmysluplého užívania si leta.Každé leto tu ide vlastne o plány že čo a jak.. moje stroskotali veľmi rýchlo.Vlastne ani nestihli - menili sa z dňa na deň až to nakoniec dospelo k najhoršiemu - brigádu nemám žiadu ( mohla som byť v BA, v UK na brigáde) dôvody nebudem rozoberať je to komplikované.Naprek tomu, že nemám brigádu, väčšina ľudí ju má a to nie v mojom meste takže som tu sama opustenejšia.Môj Jakub,útecha prázdnin, v stredu odlieta do Anglicka na dva mesiace - aj to sa zrazu zvrtlo čím sa moje prízdniny posrali ešte viacej.Ešte tu mám kamošku Mišku a známych ale viete ako.Každý deň mi príde rovnako neužitočný ako ten predtým.Snažím sa to spestriť a už som sa postavila tomu, kto si povedal, že moje prázdniny budú nahovno.Teším sa aspoň do Anglicka kam som mala ísť koncom mesiaca, no idem až v polovici augusta či kedy:(..Až na pár skvelých dní je to fakt naprd.Ale tie skvelé dni stoja zato.

Čo som stihla?

stihla som si dať s kamoškami vínko v Jazze odkiaľ sme išli na summer open party na kúpalisku

to, že sme domov došli o 6 ráno hovorí za to, ako dobre nám bolo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz