poniedziałek, 5 października 2015

Život bez trapasu ? Nevěřím ... ;)

Ahoj ') jak si užíváte počasí ?

Nechci nikoho urazit, ale dneska je hlavním tématem naše Tělocvikářka :'D Sice ji nemám ráda ale svým způsobem je úžasná ! Jen ona nám může hrozit fackami, sanatoriem, pětkami pokud nezmlkneme ! Následovalo hromadné fackovaní (Holky holkám) a pak hromadné omlouvání *šum* a další hrození. Hodina plná smíchu dokud nám nedali 10 koleček ... Sranda přešla no ... :'D A víte co byl největší gól ? Jak jsi jsem se  nějak zapoměla a oblékla jsem si kalhoty naopak .. Děcka, dneska mi je už fakt všechno jedno ! :D Následný můj výbuch smíchu a vět " neznáte ? to je nový modní trend ! " nemusím ani vysvětlovat, a výraz učitelky už vůbec ne .. :'D samozřejmě že to o módním trendu jsem nemyslela vážně ! Ale, znáte mě ... :D Nejradši bych se šla převléknout kdyby to šlo ! :'D Poslední zbytky večeru strávím u korejský filmů ^^ tomu odpovídá i můj účes ;) (samozřejmě ho nevidíte, já vím ale foťák je na nabiječce ( nechci ho rušit z zaslouženého odpočinku) ) 

A co jste dneska prožily vy ?  jaká je vaš/e tělocvikář/ka ?  Máte nějaký čerstvý trapas o který se chcete podělit ?? 

Mějte se krásně mí milí ')*

Jenom a jenom vaše ..... Lucy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz